Trist att vara mig.

Idag har jag gjort inte så mycket. Den vackraste var här och hälsade på en sväng. Sen var jag på öb och handlade hårinpackning. Skulle till obs! stormarknad och köpa toasits men kom hem med tre toppar, ett halsband, armband och lite annat smått och gott. Detta trots att jag är högst medveten om min tragiskt utsatta ekonomi. Varför gör flickor så? Tröstar sig med shopping? För det är väl allmänt känt att vi kvinnor använder visakortet som om det vore en förpackning cleanex? Eller så är det helt enkelt jag som missförstått alltihop.
Vad ska hända härnäst då? Jag sitter för tillfället i en trea helt själv med räkningar upp över öronen och ler stolt över att ingen annan får sätta tänderna i min fina lägenhet. Och så får det vara även om jag måste gå hungrig i resten av mitt liv. Kanske tappar några kilon som ett plus. Då kan jag åka till L.A och åka inlines i min sport- BH och hotpants efter strandpromenaden som kantas av härliga palmer omringat av goodies som står och lyfter skrot vid varje hörn. Om jag blir riktigt fit kanske jag kan få en egen slow-motion entre så fort jag kliver in på strandremsan. Och även när jag står i före och efter havet duschen med vit bikini så man kan se my nipples. Det vore nåt det. Istället berövas jag på mitt fria psyke och kräver droger för att somna. Just nu så är ett besök på Rusta som att vinna Jackpot på lotto.
NU är jag iallafall fri och singel för första gången på tre år. Har nästan glömt bort vad det är. Singel? ja just det ja. Det är när Zara och Johanna röjer runt på arena som halvt om halvt minderåriga och fixar drinkar före tio för då är det gratis inträde. Men vänta nu. Zara har ju blivit morsa och arena är inge kul. Hmm.....Har jag blivit vuxen?

Love is only a feeling......

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du är inte så tråkig själv med dina utlägg om LA :-) Boan är Stålbro. Han hade en boa på sig en gång, därav namnet.

Kan inte du flytta till Karlstad da? Du får en "Angel"-ram och ett halvanvänt läppglans på köpet.

2006-08-02 @ 13:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback