fredagskväll

Ibland kan mina fritidsaktiviteter vara snudd på störda. En annan skruvad person är min pojkvän F. Han skriver också en blogg på måfå så ifall ni känner er manade, gå in här och döm själv.

Jag har precis lagt på luren efter ett samtal med kära Z. Vad vore jag utan henne? En liten färglös klick på en plats som inte alls är skapad efter mina förutsättningar. Nu sitter jag här i min ensamhet, i ugnen gräddas en fläskpannkaka, på tv:n går nicke nyficken lös med "han med hattens" hatt. Vad heter han btw? Under tiden dricker jag spetsad likör 43/midori (var för sig) med mjölk för att få igång min mage. Senaste utdraget på det konto är från i söndags så jag tillämpar en mycket effektiv huskur. Lactulos är alldeles för dyrt. Spriten finns ju redan i skåpet och mjölken går ändå ut imorgon. Skulle det mot förmodan inte hjälpa får jag dricka mjölken på måndag.

Vad är väl en bal på slottet.......?

Kommentarer
Postat av: Zara

Haha, du skrev om det! Fredriks blogg var jävligt kul, säg till att han skriver mer.

Postat av: Johanna

i will, i will. då blir han nog glad.

2007-12-09 @ 19:31:02
URL: http://johankie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback