Anatomy

Många associationer får man av ordet anatomi. Bland annat superserien Grey's anatomy, Galenskaparnas raggarlåt, sex och tanken på hur en glass smälter ner i magen så man kan känna hur det blir sådär kallt ni vet. Det sista man kommer på (kanske för att man förtränger det) är att det är ämnet jag ska fördjupa mig i under nån månad eller två. Förmodligen av ingen nytta eftersom 50% av alla missar på tentan. Man nu ska jag ju inte tänka på det för det är ju länge kvar. Jag har ju hela söndagen på mig att andas ut. Istället försöker jag fokusera på hur mitt liv hade sett ut om jag vunnit de där 25000 i 25 år. Jag har funderat mycket på det under sista tiden. Förmodligen skulle jag leva samma liv som jag gör nu fast ha pengar kvar varje månad. Jag har en tendens att känna mig rik och köpa massa onödiga saker. Förutom de där dyra tvgrejerna ni ser i förra inlägget så har jag även införskaffat
image5       och  image6samt     image7



och icke att förglömma                image8         det viktigaste av allt.



Jag har även köpt en skrivare som jag lyckats hålla gömd för F. Han är nog inte lika imponerad av min shopoholism. Hoppas att han inte läser det här inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback