Fina studieresultat

Jag hoppas helt klart att jag klarar min tenta på lördag. Men det hindrar mig inte från att se andra saker som kan ha betydelse här i livet. Mina eventuella vardagsrumstapeter till exempel. Eller varför inte mina tekniska prycklar som jag väntar på.

image3
Se så vackert. Den kommer stå fint där på min snygga tvmöbel (ja, jag hittade faktiskt en sån). Komplettera med

image4
så kommer lyxkänslan att vara maximal.

Nu kanske det är dags att jag fördjupar mig i Katie Erikssons omvårdnadsteorier och definierar vårdvetenskapens konsesusbegrepp Hälsan, Människan, Livsvärlden och Vårdandet.

Kommentarer
Postat av: Z

Kul att du börjat blogga igen! Keep it up, det gillas.

Postat av: Anonym

tack tack. jag fick tillbaka suget

2007-09-20 @ 00:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback