Min julskinka har rymt.

I fredags tappade jag min kamera på kroggolvet när vi dansade. Igår var jag och hämtade den eftersom nån hade lämnat in kameran i baren. Sånt händer inte. Man tappar en mobil i toan men man får inte tillbaka teknikprylar man tappat på en krog. I och för sig så vändes alla förutfattade meningar om hur saker ska vara när Z gick iväg och åkte skridskor helt spontant. Hoppas jag också kan få för mig så hippa idèer när R behöver en bambilektion. 

Skolan har inte ringt ännu och jag kan inte få tag på hon som har min framtid i sina händer. Årets tomte verkar tycka att jag har varit elak. Kanske är lika bra om det skiter sig. Det enda jag kommer ihåg är "att vårda är att ansa, leka och lära i en anda av tro, hopp och kärlek" samt ergoplasmatiskt retikulum men inte dess funktion. Så talar en sann optimist.

2 dagar kvar till jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback