Hört på bussen II

Sitter på bussen...än en gång 474 till värmdö. En blond tjej (inte av den naturliga nyansen), ungefär i min ålder säger:

- Jag köpte faktiskt den nya Britney skivan när den kom ut. Jag tycker ju lite synd om henne för allt hon varit med om och så så jag tänkte att om man stödjer henne genom att köpa skivan så kanske det löser sig till slut. Hon har ju inte haft det så lätt på sistonde.....liksom....


Gahhhhhhh!!!! hur kan man rättfärdiga sitt britta spjut köp med argumentet ovan? Nej för skaparens skull, ge inte 189 spänn eller vad en skiva kostar nu för tiden till de som verkligen behöver det...dumt...så jävla dumt...


Nu ska jag hitta 155. Och en förklaring på livsåskådningsdefinitionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback