Det senaste.

Detta har jag gjort sedan sist:

1. Varit i värmland hos mina älskade föräldrar. Jag åt utan att ha lagat maten, jag sov i rena lakan utan att ha bäddat rent själv, jag såg på tv och åt jordgubbar utan att varken byta kanal eller vara den som betalat och rensat de goda farbröderna. Skönt för tjock mage med service.

Jag passade på att umgås med den allra vackraste och hennes
mamma och vi hann med bergvik, glass både en och två gånger, filmtitt och nattning.

2. Varit på IKEA och spenderat pengar som inte finns i en attack av "spara och förvara" känsla. Har sedan "boat" omkring i hela lägenheten.

3. Gått upp 2 kilo. Vikten ska man inte skylta med men hör här....*trumvirvel*...80 kg! Inte hundra än men snart kan jag köpa en "riktiga män väger över 90 kg" t-shirt.

4. Varit på föräldrautbildning nr. 1. Efter 20 min slog det mig plötsligt. Jag visste inte vad jag hade där att göra. Vad gjorde jag här med alla gravida kvinnor som fokuserat lyssnade till barnmorskan som i det ivrigaste gav en demonstration över barnets färd genom bäcken och underliv? Detta rörde ju inte mig för fem öre. Det tog kanske ytterligare 5 min tills jag förenat mig med tanken på att vara gravid igen. 

5. Listan avslutas med att jag köpt svinto för det kan ju vara bra att ha.

Kommentarer
Postat av: Zara

Haha, svintot var otippat.



Fast jag röstar på en "Öl byggde denna vackra kropp"-tisha, den kan du ha på föräldragrejen kanske. Jag vill också ha en sån. Eller en "Jag är inte döv, jag bara skiter i dig". Vart får man tag på såna?

Postat av: Johanna

Haha. Du är rolig så jag dör. Trött lär jag väl lägga till också. Säkert nån sajt på nätet. ska fixat. Du fyller ju snart år.

2008-07-09 @ 21:13:07
URL: http://johankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback