Per definition.

Jag har sett att det är ganska många som dagligen läser min blogg. Med många menar jag då inte  halva svenska befolkningen utan kanske mer ett tjugotal dagligen. Mycket för mig. Fast det är ju många saker som är enligt mig som kanske inte är enligt andra. Medan exempelvis Engla går runt och smaskar på "himelskt goda bigaråer" hela dagarna så går jag och stoppar i mig jävligt goe körsbär.

Men det är väl tur att alla är olika med stor differans på referensramarna annars hade väl världen varit ett tråkigt ställe. I min värld hade glass varit en obligatorisk frukostingrediens, lönen hade betalats ut i presentkort på diverse affärer, gräset hade alltid varit grönare på den HÄR sidan och uppförsbackar skulle vara försedda med smidiga hissar för cyklar. Istället är det avkok på plommon till morgonmål, ingen lön alls, visserligen är gräset grönare bokstavligt talat men backarna är brantare än nånsin. Jaja. Tur att man har en Sixten med tillhörande chaufför, som också är ganska trevlig, som kan ta en till affären och man vill impulsköpa en ost.

Z? Är inte de där fotona klassade som industrispionage?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ja vad vore livet utan sixten!?

2008-07-17 @ 19:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback