Mors dag eller???

Idag har jag fått fina rosor av min man för det är mors dag. jag tyckte det var ganska gulligt ändå. Fast jag kanske inte räknas som mamma än. Men om jag ser mig som mamma så rättfärdigas mitt köp av en ny cykel igår som en present till mig själv och inte ett onödigt infall på coop. Och det är ju nice. För övrigt är det världens bästa cykel med en svart korg. Superstabila däck och sånt också. Och en pakethållare som man kan ha bebis på sen. Och det bästa av allt.......*trumvirvel*......den är rosa!!! Ja ni ser ju...

                   image53


Fredrik fick nöja sig med en billigare variant men den ser rätt flashig ut den med. Lite rockig sådär.

                              image54

Kommentarer
Postat av: Zara

Gudars vad fin! jag blir riktigt avundsjuk! Nu ska jag spraymåla min cykel lila, så kan vi cruisa runt i Karlstad när ni flyttar hit. P och F kan vara tuffa på sina svarta. Och vi kan vara bedårande.

Postat av: Lina

Jävlar vilken snygg cykel =)

2008-06-05 @ 22:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback