Barnabajs

Jag sitter just nu och plågas av barnbajsdoft. Tack vare det hutlösa priset på 100 kr för en angelcarerefill med påsar (sluter tätt = luktfritt) så kör jag nu med hederliga konsum och stanken från fulla påsen i hallen tränger fan genom väggar. Och man orkar inte gå ut med den nu på natten. Dessutom kanske man blir rånad, risken är stor, jag bor ju på krp. Ställer man ut den i gången kommer vår chilenska extrapappa och slänger den åt oss. Ganska comfy kan många tycka men när man redan lider av stor tacksamhetsskuld så känns det inte rätt. Jag får helt enkelt stå ut.

Jag måste också tillägga att jag vid närmare genomgång av mina tidigare inlägg ser ett enormt antal felstavningar i samtliga. Jag är inte dålig på att stava rätt. Jag är bara jävligt slarvig och tycker att korrektur av amatörskrivningar som mina egna är högst överskattat. Jag har ändå inte tid att göra det eftersom jag skriver mellan tvätthängningar, matlagning, diskning, amning, dammsugning, vaggning, tröstning osv. Allt måste gå så fort som möjligt. Jag måste dock ändra de värsta felen jag gjort. Ska man bli akademiker måste man kunna stava till panel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback