My life

Orden "Blod svett och tårar" i kombinaton uppfanns under en vipkväll med rårea på kappahl. Galna tanter och mammor på ultrashopping. Som tur var bjöd de på godis när man hade handlat klart. Jag och lady lovelylock i brunettappning trängdes med andra kvinnor och enstaka makar under torsdagskvällen (förra veckan, jag vet) på kappahls halva-priset rajd. Efteråt var vi värda en utekväll på arena där de hade studenttorsdag med 90-talstema. Men så blev det inte. Kvällen avrundades på vardagsrummet med nykter visstund för min son. Livet är annorlunda.

Men men. Man skall icke underskatta en helkväll med "prästens lilla kråka" som senare utvecklades till "Rasmus lilla pappa, skulle gå och bajsa, ingen hade han som torka...." eller andra innovativa texter. You should try.

Nu måste jag dra.....har ingen tid för sånt här. *Ledsen smiley*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback