Utmaning

Från Z

Reglerna är följande:

- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Min andra och min tredje tå är ihopväxta till  ungefär hälften. Creapy tycker många, gulligt tycker några. Min son har ärvt en mildare variant av missbildningen på vänster fot.

2.  Jag måste bädda min säng varje morgon. Även om det är så stressigt så det blir frukost i hallen samtidigt som man sätter på sig skorna.

3. Jag städar när jag är irriterad eller ledsen. Maniskt...det har varit väldigt rent och snyggt i min lya ett tag nu.

4. Jag har ett kontrollbehov som inte är av denna värld. Detta leder till att jag har svårt för att lämna över saker till andra. Påklädning av barn, disk, köra bil osv. Övar på att bli bättre.

5. När jag var liten så sa min balettfröken till mig att jag var för tjock för en ballerinaklänning. Jag utvecklade efter detta anorexiatendenser som gör att jag hänger upp mig väldigt på min vikt. Annoying för både omgivning och min själ. Min mamma blev jättearg och den nätta ballerinan fick sig en avhyvling.

6. Mitt favoritgodis är sura colanappar och mormors tänder. Bassets wine gums går också bra. Men bara på lördagar.

7. Första gången jag "kelade" med en kille i bara underkläderna så trodde jag att jag blev gravid. Vi hade inte haft sexualundervisning ännu.

Utmanar:

Madde
Mia

Ni andra är också utmanade men jag har inte alla länkar. Give it to me så jag har.


Kommentarer
Postat av: Zara

Så man kan alltså inte bli gravid om man kramas? Puh! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback