Kul grej

Skrattade när jag läste vad Z skrivit. Nu härmar jag.

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i smset
4. Gör likadant på varje fråga

Vad skulle du säga om din flickvän var otrogen mot dig?
Hej! Jag hörde att ni fått er bebis! =) Grattis och hoppas han är söt! =)

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Ringer dig lite senare, fick nåt att göra. Puss och kram

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Kappahl erbjuder dig 25% rabatt på en valfri vara till ord. pris tom. 22/9!

Vilket sms blev du mest berörd av?
Hoppas jag inte väcker er nu. o hoppas framförallt att lilla bebisen kommit ut, annars är du min hjälte för evigt. Måste stänga av mobilen sen vid halv åtta men testa att skicka ett mess om o när ni har tid o ork. Puss (Jag var upptagen med att föda barn).

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Blodtrycket stiger, jag sa fel. Om du ska kolla tänkte jag. Puss

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Snälla säg till din mamma att hon inte behöver köpa gympapåse.

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Jag har tre presenter till dig på min blogg i senaste inlägget.

Vad vill du höra mest av allt?
Hej Johanna. Kan du ringa mig när du vaknar. Tänkte på tvättmaskin.

Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
En tackar! =)

Din romantiska replik?
Mer tjock än lång. Men det blir nog bra vilket som. Puss

Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Va? Vad har dom lyckats med nu då?

Kommentarer
Postat av: Zara

Haha. "Mer tjock än lång", den skulle nog gå hem..

Postat av: Madelene

Hej! Jag länkade hit från min blogg, hoppas det är ok? Kram

2008-09-29 @ 11:43:05
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback