T minus 7 dagar

Inga barn födda här....igen. Gjorda visserligen men så mycket mer blev det inte. Jag har dock skaffat fram en bil. Min morfar blev av med lappen så nu ska jag få halvärva den ett tag framöver. Utrustad med muskelservo och roströd är allt jag vet. Återkommer med mer info om kärran när jag utforskat den lite mer.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om eftersom alla tankar i mitt huvud handlar om att försöka föda barn. Jag gör ju ingenting om dagarna heller så jag skriver mest varje dag för att nedräkningen inte ska hoppa över nån dag. Då kanske det blir fel i systemet, bebisen tappar bort sig och går om hela graviditeten i all förvirring. Det kan ju hända....

Jag har också fått för mig att den lille ligger där inne och väntar på att jag ska göra nåt särskilt. Som nåt sorts klartecken. Och då menar jag inte att det räcker med att ropa "fritt fram" utan andra saker som att hänga upp de där gardinerna, byta rent i sängen, hänga upp alla tavlor som finns osv. När jag väl hängt upp alla gardiner så undrar jag om han inte kom för att jag kanske hade valt fel rum för de olika panellängderna. Kanske den där inne hade velat haft en annan kombination? Isåfall finns det hur många som helst. Orkar inte. Bullarna och muffinsen finns i frysen, kom ut nu. Kanske är det den där diskskrapsgrejen jag hela tiden glömmer köpa som får bitarna att falla på plats. För det räckte ju inte med diskborsten och att tvättmaskinen blev inkopplad. Blir man ens alldeles färdig? Tror inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback