Alone in the dark II

Nu är jag ensam igen. Har varit det sen halv två igår eftermiddag. Mina aktiviteter: Shoppa loss, äta mat, se en film, dricka vin, tvätta (man måste ju vara lite effektiv), scrappa (!), äta godis, sova jättelänge.

Så idag när jag vaknade efter 7 timmars oavbruten sömn så var jag bara ljusblå under ögonen. Kan inte minnas när jag sist var med om det. När jag tittade på kort igår så såg jag att mina värsta bakfyllor 2002/2003 gav mig samma look som jag har nu när jag är piffad. Fick det bekräftat när Z ringde och hade kommit på samma sak. Så om 5-10 år kommer jag alltså till vardags att se ut som mina värsta bakfyllor idag. Tur att det inte händer så ofta då...

Så, det är ganska så skönt att vara ensam. Idag ska jag iväg på en flickafton men jag är så R-sugen så jag kanske åker till Sunne istället. Jag nästan skakar. Visste inte att det kunde bli såhär jobbigt. Men men...man måste få vara sin egen människa också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback