Fårskinnsfäll

Igår damp det ner en lapp om ett erbjudande på en fotostudio här i stan. Det gällde fotografering av sitt barn (under 7 månader). Eftersom jag är en sucker för stora siffror (desto större siffror i förhållande till övrig text, desto bättre pris, det är jag helt övertygad om) så har jag nu en tid bokad för Rasmus första fotografering på tisdag klockan 15.00. Vad tänkte jag på? Det är ju inte direkt orginalitet med "naken på fårskinnsfällen-förstorningar".  Jaja. Han är ju ganska fotogenique så det blir nog bra.






När jag skulle testa hemma blev det
inte så bra. Anledning: fotografen.





Vilken pärla.




Här sitter vi med lite stöd från morfar
men nu kan han sitta 1,5 minuter själv.

Kommentarer
Postat av: Milla

gud så söt han är! och vad stor han börjar bli. :) han är lik dig tycker jag.

Postat av: gaby

gullunge!!!

2009-02-16 @ 11:34:20
Postat av: Madelene

Har hört ryktas att det ska vara bröllop på gång i Värmlandstrakterna, är det något vi borde bry oss i?



Jag finns på mail maddy[email protected] om så är fallet!

2009-02-16 @ 19:42:52
URL: http://maddy81.blogg.se/
Postat av: Madelene

fel mail.... maddy[email protected] ska det ju vara!

2009-02-17 @ 11:59:19
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback