Dags att uppdatera.

Jag är inte en frekvent användare av min blogg, det märker jag. Det finns dock ett hundratal inlägg inskrivna i min hjärna men jag har inte riktigt ork, eller ibland ens lust att sätta mig framför datorn.

Skolskräcken har jag tagit itu med och på måndag småbrjar jag lite med en slapp kurs i hälsopsykologi, peppar peppar. Jag fick tillgodoräkna min kurs i anatomi på 10 hp och nu har jag plötsligt 15 hp på den. Kursen jag läst "täcker allt väsentligt men har inte samma djup, men det är dock inte möjligt att särskilja delmoment som ska kompletteras utan ev. brister får tas igen i andra kurser". Puh...slapp jag den då. Fint. Nu har jag en ansökan på Ersta, 30hp hos csn som jag av misstag lämnat stuieförsäkran på, en ansökan på kau på 30 hp efter första budet hos studievägledaren, ett mail med frågan om vad jag gör med dessa ansökningar om det visade sig att jag ska plugga 22,5 hp med 5 veckors glapp samt en ansökan om de veckor jag faktiskt ska plugga. Jag är helt enkelt rädd att inte få pengar. Mitt ärende kommer ta tre år...

En annan miss jag lyckats ta mig igenom i tårar är en krossad flaska med foundation för 250 riksdaler. Använd 1 gång. Jag grät även en skvätt när jag läste i DV om nya modet "boyfriend-cut" vilket är som det låter, byxor som ser ut eller rentav är din killes och har en lite ofitig känsla över sig. Jag grät för att det var fult men också för att jag dagen innan beslutat mig att Freddes Lee´s som han inte använder skulle vara perfekta byggarbrallor och nu har en del målarfläckar samt en del rivhål. Inte ens en sån basicgrej kunde jag klara av.

Ja ä väl för härli?

Kommentarer
Postat av: Zara

Verkar lite komplicerat ja, men vad gött att du slapp anatomin! I miss you. Fast nu är du ju nära så det får jag göra något åt. HAr lunch på mån mellan 12-13, slå en pling om du vill ha sällskap. POK

Postat av: Tilde

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-05-07 @ 14:40:12
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback