Hemköpskola

Jag kan inte sluta äta godis. Kroppsvolymen bara ökar i takt med all skit jag stoppar i mig men det finns ingen hejd på jävelskapet. Bara så ni vet.

Jag ingår, parallellt med studier och att vara mamma, i ett bygglag om 4 pers som håller på att bygga upp min sambos möbelbutik här i Karlstad. Det har visat sig att jag är en superb snickare, målare och arbetsledare/fascist. Jag kan sätta en mönstertapet,  måla på primer till kakelsättningen nästa dag och vara en halvbra mamma samtidigt som jag piskar på bakfulla idioter som inte alls jobbar på fast det är deras grej. Funderar på om jag ska skita i hemakrotitlabben på torsdag och gå en vidareutbildningskurs i möbelrenovering istället. Då har jag ju liksom allt. Det gäller att tycka om sig själv...            

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback