Lost in kretskortet

Min fredag den 13:e varade hela vecka 11 och hoppas att det släpper nu. Började fint med att datorn kraschade med bilder och allt annat som är det första man räddar i en brand (efter bebis då såklart). Innebörden av detta är -6000 på kontot för en dator måste man ha. Ytterligare - blir det om superexpertdatakillen jag lämnat hårddisken till kan rädda det viktigaste. Fast det är det värt. Igår rasade min guldklimp rakt ner i golvet när vår, inte helt nya, gåstol gick sönder i sitsen. Fick två fina bulor men lyckades precis missa den öppna fontanellen så det gick bra. Trots det var det vaknatt för att vara på den säkra sidan. Så nu när allt är bra igen så kan jag gråta lite över ett ytterligare uttag till en ny monsterapparat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback